˙·٠•●♥ anti LOVE ♥●•٠·˙

˙·٠•●♥ anti LOVE ♥●•٠·˙
حاصل عشق مترسک به کلاغ... مرگ یک مزرعه است.
نويسندگان
لينک دوستان

دوستان عزیز اگه مطالب این وب با وب شما سازگاری داره و مایل به تبادل لینک بودین؛ این وب رو به آدرس:

www.nice-lovestory.loxblog.ir

و با عنوان فعلی بلاگ

لینک کنین و بعد مراحل زیر رو انجام بدین تا به صورت خودکار به لینک های این بلاگ اضافه شین!

موفق باشین





 

خدایا پس چرا من زن ندارم؟
زنی زیبا و سیمین‌تن ندارم؟
دوتا زن دارد این همسایه ما
همان یک‌دانه را هم من ندارم
آژانس ملکی امشب گفت با من:
مجرد بهر تو مسکن ندارم
چه خاکی بر سرم باید بریزم؟
من بیچاره آخر زن ندارم!


خداوندا تو ستارالعیوبی
و بر این نکته سوء‌ظن ندارم
شدم خسته دگر از حرف مردم
تو می‌دانی دل از آهن ندارم
تجرد ظاهرا عیب بزرگی‌است
من عیب دیگری اصلا ندارم!

خودم می‌دانم این "اصلا" غلط بود
در اینجا قافیه لیکن ندارم
تو عیبم را بپوش و هدیه‌ای ده
خبر داری نیکول کیدمن ندارم؟
اگر او را فرستی دیگر از تو
گلایه قد یک ارزن ندارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 29 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 10:33 ] [ anti love ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.
About

شاهکار فروردینی : یه دختر از تبار پائیز؛ عاشق وب گردی شبونه و شب گردی عاشقانه س؛ حاشیه های عاشقانه و عاشقای پر حاشیه رو دوست داره؛ خیلی هم دختر گلیه فقط... یه کم زیادی شیطونه!!! نامه هاشو کپی نزنین بقیه مطلباش خودشون کپین! راستی! همه میگن هپی اندینگه و شمام به این نتیجه می رسین! امضا yeganeh
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 6054
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

*
Pichak go Up